torstai 9. toukokuuta 2013

Helppo ja perus smoothie ohje

Helppo ohje ja nämä ainekset varmasti löytyy kotoonta. :D
Eikä tässä mitää spesiaalia ole. Sain joululahjaksi tehosekoittimen, enkä oo hirveesti käyttän.. Paitsi kerran tein jotaa pahaa hedelmäjuttuu mistä meinas vissii yrjö tulla.. :D



Tarvitset:

- Puolikkaan banaanin
- Mansikoita (Oman mauan mukaan, ei ole tarkkaa mittaa tässä)
- Noin yksi purkki rahkaa (Itse laitoin tuota rasvasempaa rahkaa,koska se on parasta!!)
- Loraus maitoa
- Yksi mittalusikallinen proteiinijauhetta (Mulla tässä palautusjuomajauhetta ja maku mansikka)

Sitten nämä vaan sekaisin tehosekoittimeen ja se on siinä. :D Taustalla näkyy mun komea tehosekoitin..



Päälle laitoin kuorittuja auringonkukansiemeniä.

Sama ohje, mutta laitoin mansikoiden tilalle mansikka-vadelma sekoitusta.



Nami! :)

Outoa, kun Firefoxia käyttänyt niin nykyään se ei anna lisätä kuvia! ;o Joten aina tehtävä blogipäivitykset Google Chromenkaa.. En ole tietokone ihminen, joten en tiiä mitä oon taas sählännyt! :D
Kipeänä oltu viime torstaista asti, mutta olen tässä parin päivän aikana ollut kävelemässä yli 2 h verran ja pyöräilyäkin 1 h kertynyt.
Ei ole ollut siis mitää hikilenkkiä. Meinasin, että kohta menis salille tekemään vatsoja+soutulaitetta! Mutta yhteenkää käsipainoon tai muuhun laitteeseen en koske! Lauantaina sitten. :)
Löysin yhdestä blogista ohjeen kesäkurpitsalasagnelle! Kuulostaa helpolta ja eikä tarvitse ostaa mitää spesiaali aineksia. Alkaa hiukan tympimään mun tekemät ruuat mitä oon aina tehnyt.

Marjukka

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi. ♥