maanantai 17. syyskuuta 2012

Mökillä 14-16.9

Perjantai illalla klo 20 aikaan poikaystäväni ja hänen veljensä hakivat mut Haminasta mihin olin kaverini autolla päässyt. Jalat oli kyllä ihan finaalissa, kun oli koko päivän shoppaillut Kouvolassa. :)
Poikaystäväni vanhempien mökillä siis oltiin. Ja melkein heti pääsikin jo ruokapöytään! Mun suosikki... :)

Lauantai aamulla päätin, että lähdenkin heittämään juoksulenkin, kun olin ottanut juoksu vaatteet ja kengät mukaan. Oli kiva vihdoinkin juosta vähän erilaisessa maastossa, kun täällä Kotkassa ainaisella asfaltilla ja samat maisemat. Juoksulenkillä kertyi minuutteja n. 28.
Käytiin myös lauantaina kalassa poikaystäväni ja hänen veljensä kanssa. Kalaahan minä en saannut. Aika hyviä kommelluksia kävi (ei minulle!). Poikaystävällä meni siima solmuun vissiin..? Tai jonki siimasumppu tuli. Enhän minä kalastuksesta tajua mitään. Oli erittäin kova tuuli, niin hyvin pärski naamalle vettä, kun veneellä mentiin. Kun yritti kalastaakin nii siinä oli tasapainoilemista. Kalastuksen jälkeen mentiikin sitten saunaan, mutta mereen ei kyllä enään uskaltanut mennä uimaan. Illalla pelattiin Aliasta isolla porukalla ja voitettiin peli poikaystäväni kanssa. ;)

Kuvaa päivän herkkuateriasta. ;)


Perunaa, sienisalaattia, sienikastiketta, jauhelihamureketta, salaattia, maitoa ja leipä. Tulihan sitä vähän kyllä otettua lisää. :) Itse en ole valmistanut ruokaa.
Ja jälkiruuaksi...

Omenapiirakkaa vaniljavaahdolla, kahvia ja päärynälikööriä (mitä en kyllä kaikkea juonut). Eipä ole alkoholi maistunut oikein Kotkan Meripäivien jälkeen. :D

Ihana maisema takana. Hmm.. <3

Lauantai-illalla oli erittäin kaunis tähtitaivas! :) Sitä tuli kyllä ihasteltua jonkin aikaa.

Sunnuntaina käytiin viellä kalastelemassa. Enpä minä kyllä mitään taskaan saannut. Syötiin myöhemmin ja pakattiin tavarat. Kohti ekaksi Haminaa ja sitten Kotkaa! Oli kyllä tosi hyvä vkl. Uusiksi tämmöinen viellä, kiitos!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi. ♥