perjantai 5. lokakuuta 2012

Torstain on sittenkii mun lempipäivä!

Voi vitsi mikä selkätreeni. Maastavedosta tuli nostettua oma henkilökohtainen ennäytys! Eli 90 kg. Meinasin jättää siihen 85 kg:hen. Hiukan tuli kyllä paha olo tuon noston jälkeen, mut vedin yläselkä treenin ja vatsatreenin, niinkun kuuluukin.

Aika hyvä fiilis jäi treenin jälkee! Noh tavoite olisi sitten kolme numeroinen! Olisi kyllä siistiä saada sellainen ennätys!! Se vaatii kyllä hyvän päivän minulta ja eilen oli sellainen. Hyvä "tankkaus" oli ennen treeniä.. :D Salaattia ja suklaapatukka! Oli pakko ostaa Geishan Dark. :) Mä olen kyllä hyvä suosittelemaan suklataita, kun niin paljon kumminkii tulee niitä syötyä. :)

Nyt on hyvät fiilikset jatkaa treenejä taas! Tulee puhtii, kun välillä ennätyksiä saadaa! Niinhän se meneekin, mutta en edes ajatellut tuota aikasemmin, että tulee näin nopeesti nostettua 90 kg. Aikasemmin nostin 70 kg ja se tuntu, että tuosta ei tulokset parane vähään aikaan.. :)

Niinhän mä sanoin, että mulla se enkkapäivä vaatii muutenki hyvän päivän ;D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi. ♥