maanantai 25. maaliskuuta 2013

Kehitystä ja kädet pumpissa. ;)

Taas päivitystä pukkaa! Tuli taas into kirjotella vaihteeks. :)

Mä lupasin viime postauksessa kertoa miten tämä ruho on muuttunut senteissä! Tein aikasemmin postauksen missä näky mun vanhoi haba pose kuvia. :D Muutoksen huomaa selvästi niissä.. :) Oli tylsä lauantai mulla niin aattelin että voisi piiiitkästä aikaa mittailla ja minusta se on ihan positiivista, jos joku vaikka aattelee parin kilon painonpudotusta niin se voi näkyä vyötäröltä eniten, että senttejä lähtenyt + turha turvotus hävinnyt.
Serkkuni lupas ottaa minusta kuvia 9.4 Fitnessmalli kilpailua varten!
Sunnuntaina päätin, että nyt herkutta siihen asti. Tiedän, että vähän myöhään, mutta ei minun tarvi siis laihduttaa vaan aattelin jos saisi hiukan vatsapalaa näkyviin ja muutenkin herkuista yleensä tullu mulle vaan sellanen sokeripöhnä joka näkyy myös vatsalla turvotuksena hiukan.
Ihan innolla odotan tuota kisaa, jos vaikka pääsisi. ;) Viime vuonna hain, mutta nykyään olen paremmassa kunnossa. En sitten tiedä, jos olenkin jo liian isokokoinen. Tarkoitan siis hartioista, käsistä, jaloista liian lihaksikas?
Noniin sitten siihen asiaan. :D

23.3.2013

- Hauis (isoin kohta) jännitettynä: 32 cm normaalina: 30 cm
- Reisi (keskikohta) 50 cm
- Lantio 93 cm
- Vyötärö ( 2cm navasta ylöspäin) 71 cm


17.7.2011

- Hauis (isoin kohta) jännitettynä: 29 cm normaalina: 27 cm
- Reisi (varmaan keskikohta?) 48 cm
- Lantio 90 cm
- Vyötärö (en tiedä mistä kohtaa tarkalleen mitattu) 73 cm

Ihan hyvin tuohon käteen on tullu senttejä sen 2011 vuoden jälkeen. Myönnän, että hauista on tehty. :D Jotenki tuohon reiteen on vaikea hankkia sitä palaa. Ainakin mulla. Aina ei saa tuntumaan reisiin ja inhoan jalkatreenei nykyään. :D Välillä tahtoo vähän hölläillä.

Tänään tuli maistettua sitä tonnikalapasta hommaa! Ja ihan hyväähän se oli. Olisi ehkä pitänyt olla vähän enemmän. :D

Tonnikalapasta + raejuusto ja vähän salaattia. Juomana oli vesi. :)
Töiden jälkeen melkee heti salille. Kaksi leipää ja kahvia. :)
Tänään ihan oli kauhee into päällä salilla. Ehkä tuo kun ne kuvat lähestyy ja innoissaa herkuitta olemisesta. Paitsi nyt tekis mieli jo, mutta en anna periksi! Salilla siis tein penkkitreenin, olkapäät ja ojentajat + vähä vatsaa, kunnes alko selkää koskemaan joten jätin pois. Nyt olkapäät ja ojentajat velttoina ja kipeinä. :D

Kädet vapisi kun noita kuvia otti. :D Ojentaja ja olkapää pumpissa. Ihan muokkaamattomia kuvia, että ei ole mitää varjostuksia laitettu!
Huomenna onkin sitten varmaan lepopäivä, koska pitää lukea pääsykokeeseen! :P

♥ Marjukka

4 kommenttia:

  1. Waude mitkä kädet! <3 Mullekkiiii!

    VastaaPoista
  2. Vitsi oisit täydellisessä kunnossa jos sulla erottuisi sixpack! Ootko siis hankkimassa sitä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun treeni ei ole sixpack tavoittelua :)
      Jos jotaa hyvää muotoa toho vatsaan saisi, niin olisi jees. Mutta mä en jotenkii tota sixpack tavoittele, ei oikee mun juttu hinkata vaan vatsoja ja tehdä rasvanpoltto treenejä. :) Sixpackin ylläpito vaatii niin kovaa kuria, ettei lipsahduksiin olisi varaa :)

      Poista

Kiitos kommentistasi. ♥