perjantai 19. huhtikuuta 2013

Fitnessmalli haku

Toissapäivänä tässä kirjottelin sen fitnessmalli haun! :) Siinä kysyttiin kokemusta esiintymisestä tai mallina olemisesta. No eipä kyllä sitä missään ole vielä kertynyt? Mitä nyt nämä serkkuni ottamat kuvat, missä onnistuin hyvin. Aluksi jännitti tietysti. :) Enkä tiedä onko se nyt niin pakollista, jos ei ole kokemusta niin hylätäänkö sit se mun hakemus kokonaan. :D
Harrastukset siis on pakolliset ilmoittaa tuossa ja tällä hetkellä pääsääntöisesti se on salilla käyminen ja aerobisena juoksulenkit, kävely, pyöräily, talvisin hiihto. :) Ennen siis harrastin yleisurheilua (pikajuoksua) kunnes sitten vaihdoin saliin ja juoksu alkoi vähitellen jäämään pois. Eikä kaduta yhtään!

Muut ehkä blogissaan paljastavat oman hakukuvansa haun päätyttyä eli tämän kuun lopulla se haku päättyy.. Onko sillä niin välii paljastaako sen nyt vai sitten. :D Mulle aika sama.



Myös kasvokuva on lähettävä hakuun tietysti. Minusta oli parasta ottaa tuo kasvokuva samaan aikaan kun koko kuva. :)
Olen panostanut tämän vuoden hakuun siinä, että parempi laatuisia kuvia ja siisti tausta. Ettei ole millään mun kännykän kameralla otettu täällä kotona, missä taustalla näkyy vaikka mitä! :D

Onneksi pidin oikeasti sen 2 viikon ja 2 päivän herkkuttoman, että sai turvotusta pois. Minusta olisi ehkä huijausta, jos olisin vetänyt tekorusketuksen tai solariumissa käynyt hulluna, että iho näyttää täydelliseltä ja lihakset erottuisi paremmin. Ihan luonnollinen kuva, eikä hirveästi kyllä meikkiäkään naamakuvaan. Siitä tulee suttuinen olemus ja liian sellainen bimbo, jos olisi joku hurja bilehile meikki ja tekoripset ja vaikka mitä. Kuvissa olen siis pyrkinyt luonnolliseen enkä liian korostettuun, epäluonnolliseen olemukseen.
Tietysti, JOS pääsen vaikka 10 parhaan joukkoon ja ollaan siellä kisalavalla siin siihen tietysti rusketusta ja meikkiä enemmän. Se on ihan normaalia. :)
Jos en pääsekkään, niin en tule päivitystä tekemään, että voi perkele miks en päässyt et mä oisin ollut täydellinen tonne?!?!
Jos ei niin ei, ensi vuonna uudestaan ja minulla on muita tavotteita salilla sitten. :)

Marjukka

4 kommenttia:

Kiitos kommentistasi. ♥