tiistai 19. kesäkuuta 2012

Jutan blogista + vähän mielipiteitä!

http://www.gojuttago.com/

Tuota tuli taas vähän luettua ja pakko sanoa, että toi Jutan blogi on ihan paras. :)
Toi ensimmäinen kirjoitus.. Olen kyllä samaa mieltä, että tekosyitä riittää et miksi ei voi lähtä salille. Ite oon kohdannu vähän samaa, että "Sä oot hullu ku tuolla salilla jaksat AINA!". Ja se "aina" on 4 kertaa viikossa nykyään. Viikossa on 168 tuntia ja salitreeniin menee 1 tunti tai 1 tunti 30 minuuttia.. Itellä vaihtelee sen 1 h - 1 h 40 min väliltä. Jos minä jätän salitreenin välistä niin syynä on yleensä ollut jokin kuume, nuha tai muu tuollainen. Välillä senkin takia, jos selkä on kipeä. Joskus jättänyt myös sen vuoksi kun yöllä tullu nukuttua erittäin huonosti ja sinä päivänä olen ottanut aerobisen treenin ja siirtänyt salitreenin jollekin muulle päivälle, koska on pitänny vaikka juosta yleensä.. Eli jättäkää tekosyyt, että aika ei riitä tai ei jaksa. Kyllä jaksaa, jos on motivaatioo. Eikä salille kannata lähtä, jos ei ole motivaatiota. Niin helppoo se on, ainakin minun mielestä. Jos vaikka haluaa laihduttaa ja EI halua lähtä salille,koska ei jaksa, niin silloin ei edes oikeasti halua laihtua!

Kerran eräs mies minulle salille sanoi: "Taas sä tääl salilla..". Hmm... Outoa. Ei kyllä minua paljon kiinnosta mitä ihmiset sanovat. Jotkut luulevat kuvista päätellen, että mä jotain mömmöjä vetäisin.. Pah. Niihin en koske. Ja varottelevat, että kauheesti teet treeniä ja susta tulee koht kunnon mies. Ei mieheksi nyt muututa tos sä teet salilla penkkiä ja hauista enemmän ku muut tytöt. Eipä ainakaan tuolla salilla juurikaan käy naisia. Ja minä olen sitä mieltä, että kyllä tytötkin saa olla lihaksikkaita. :) Ja eikä niin vaan "tulla" lihaksikkaaksi. Työtä ja oikeaa ruokavalioo se vaatii. Onneksi itse olen vähentänyt herkkujen syömistä. :) Eilen tuli 3 palaa suklaata syötyä, mikä on erittäin vähä minulle. :)

Kommenttia? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi. ♥