perjantai 9. marraskuuta 2012

Huippu treeniviikko ja viikko muutenkin! ♥

Tää on ollut taas aika hyvä treeniviikko. Yksi treeni olisi viellä jäljellä eli lauantaina jalkatreeni. Toivottavast jalat ei olis ihan niin yhtä kuolleet kun viime lauantaina, koska mun jalat ei oo ikin ollu niin jumissa ja kipeät! :D

Maanantaina salilla kävi pieni kömmähdys.. :D Ei ollut tällä kertaa valmentaja mukana. Mulla oli penkkiä tehdessään ne raudat siinä sivussa varmistamassa, mutta mä olin laittannu ne huonosti. Joten.. Yritin nostaa 62,5 kg:ta kolmea kertaa. Noh kaks kertaa mä jaksoin ja kolmannella se sitten jäi siihen rinnalle, mut se oli kumminkin niiden rautojen päällä myös. En mahtun sielt välistä pois. Siel salilla oli yks mies nii se kävi sit nostamassa sen pois. :D Jotenkin toi oli mulle noloa! Oli pakko laskee painoja siihen 60 kiloon. Sit se vaan kysy, että pitääkö tulla varmistamaan. Mä olin siihen vaan, että ei tarvitse tässä enään. Nopeesti tein pari sarjaa ja siirryin alasaliin! :D

Torstaina tuli otettua maastavedosta uusi ennätys eli 92,5 kg. Ennätykseni nousi siis 2,5 kiloa ja kehitystä sekin on minusta. Ensi vuoteen mennessä tavoite olisi se 100 kg ja uskon, että onnistun. Salilla oli torstaina paljon tuttuja tyyppejä ja oli muutenki pienet paineet siinä kun ne miehet katso ja kannusti. Ihmettelivät, kun en enää lisänny painoja kun se näytti kuulemma niin helpolta nostolta! :D

Tänään voisin käydä ehkä kaupoilla ja ostaa irtokarkkeja! Pistän ensi viikon alussa mun tämän viikon ruuat. Oon kirjannu se jääkaapin ovessa olevaan paperiin. Auts.. Se sisältää aika paljon herkkuja. :D Mut mä en oo sitä kaunistellu sen takia, että nyt mä kirjotan sen tänne eli en oo yrittänny vetää mitää överi terveellisiä ruokia. Ihmettelen, miten tol ruokavaliolla voi edes jotenkin kehittyä. Kyllähän mä syön ruuaksi ihan perusruokia. Ei sitä millää raejuustolla ja salaatilla voi pelkästään elää.

Asiasta nyt toiseen. :) Miä pistän kuvan mun hienosta menopelistä! Ja kyllä, en omista siis autoa. En sitä tarvitsisi edes mihinkään ainakaan tällä hetkellä. :) Ja kallistahan sen ylläpito olisi

Sain isältäni tuon synttärilahjaksi, kun taisin olla viellä yläasteella. Ihan huippupyörä, mutta näillä liukkailla keleillä se ei oikeen oli hyvä. Meinasin jo tällä viikolla kaatuaa sen kanssa vaikka ei ollut edes paha paikka. Pyysin isääni korjaamaan vanhan pyörän etukumin tänään. Kuulemma siinä ei ole reikää. Noh, ehkä se venttiili vuotaa. :D Ja mä en oo sitten paras kuvan muokkaaja. Yritin taistella miten oisi saannut nuo alimman kuvan reunoilta olevat valkoset tyhjät kohdat pois! Enhän mä osaa.. :( Vaikka yritys oli kova.

Tuli maanantaina vihdoinkii ostettua hyödyllistä tuosta Kotkan Prismasta. Minun kameralle kotelo! Se on ollut pitkän aikaa jossaa paketin mukana tulleessa pussissa, missä se olisi pitemmän aikaa ollessaan mennyt varmaan rikki.
Mä tykkään tuosta pinkistä Adidaksen laukusta. :) Pinkki on muutenkin ihan mun väri, ehkä sen huomaakin. ;)

Jes, tänään alkaa viikonloppu! :) Viikonlopun voisi päättää näihin kuviin ja tunnelmiin. ;)


Hyviä treenejä kaikille ja muutenkin hyvää viikonloppua vaikka ei treenattaisi! ♥

P.S Kerjään kommentteja mun blogiin. Hah!

2 kommenttia:

  1. Ei voi muuta kuin suu auki ihmetellä ja ihailla sun tuloksia penkissä ja maastavedoissa. WOU! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah.. :D No onhan sitä tullu treenattua niitä säännöllisesti varsinkin tuota penkkiä :P Harrastatko sä mitä? :)

      Poista

Kiitos kommentistasi. ♥