keskiviikko 7. marraskuuta 2012

Vähän itsestäni juttua!

Nyt mie keksin mitä kirjotan! :) En tiedä kiinnostaako, mut minuu kiinnostaa muistella vanhoja juttuja itestäni. Liittyen vähän kaikkeen, ei pelkästään urheiluun. Ihan perusjuttuja itsestäni, lapsuudestani jne..
Mulla on myös jotain vanhoja kuvia tuosta 2007 vuodesta lähtien, mutta ne kuvat ei ole kyllä semmoisia mitä tänne kehtaisi. :D Hah!

Jos alottaisi jostakin ala-aste jutuista, mitä nyt muistan! Sen ainakin, että harrastin pienenä hiihtoa ja luistelua. Lapsena tuli leikittyä naapurin tytön Lotan kanssa paljon. :D Ei mitään ihmeellistä siis.
Yläastetta kävin kahdessa eri koulussa. Olin Langinkosken yläasteella seiska luokastat puolet, kunnes halusin vaihtaa lähemmäs eli Karhuvuoren yläasteelle. Noh, sitä en tiedä sitten oliko se hyvä muutos, mutta ainakin tutustu eri ihmisiin. Yläasteelta ei kyllä tosi ystäviä jäänyt. Kaverit vaihtu aika paljon. Yksi kaveri on säilynyt läpi elämäni ja se on lapsuuden kaverini. Nykyää ollaan tekemisissä aikas paljon!
Yläasteella aloitin myös yleisurheilun, mut en muista ihan tarkkaan koska.
Mä olin varmaan niitä ainoita, joita ei kiinnostanut viikonloppusin ryyppääminen ja rällästely. Mukana olin niissä kuvioissa joskus, mut minua ei saatu yllytettyä juomaan ja se oli ihan minun oma päätös ja hyvä. Ei ainakaan yleisurheilusta haittaa ollut. Musamakuni oli lähinnä räppi.. :D 2pac, Pyhimys, Asa, Steen1, Skandaali.. Nykyään noita ei jaksa pelkästään kuunnella. Sitten salaa kotona kuuntelinkin iskelmää myös. :D Haha
Siinä minä toukokuussa 2008. Oli muuten yläasteella pitkä tukka. :D
Voitteko uskoa, että miä käytin yläasteella poikien vaatteita ja olin omasta mielestä kunnon hoppari. Hoppari, jolla oli pitkä tukka. Väitin vielä, että oon koko ikäni näissä vaatteissa. :D Naurattaa ihan kun edes muisteleekaan. En mä kyllä siis koko aikaa sellaisia käyttänyt. Riippu päivästä. Välillä oli hame päällä ja toisena isot collarit. Se oli varmaan yksi syy, miksi olin niinsanotusti "epäsuosittu". Yläasteella oli noi typerät luokittelut. Oli suositut ja epäsuosittuja. Naurettavaa, miksi pitää luokitella noin ja sekii oli varmaan syynä se, että todella moni harrasti sitä vkl dokausta, mikä mua ei kiinnostanut vasta kuin ammattikoulun ekan vuoden jälkeen.

Yläasteen loputtua hain siis ammattikouluun logistiikan linjalle, eli autonkuljettaja puolella ja se oli kyllä minusta paras vaihtoehto. Oli kyllä pelottavaa ja hienoa, kun pääsi vihdoinkin yläaste ajoista eroon. Nekin oisi voinut mennä paremmin. Kouluni kyllä alkoi hyvin ja omasta mielestä olin hyvä oppilaskin. Silloin onneksi tutustu edes vähän parempii ja kivempii ihmisiin. Yleisurheilu harrastus kyllä jatkui Ruonalan hallilla. Kyllähän sitä tuli amiksessa pyörittyä yhden pojan kanssa, mutta se jäi siihen kun ei kiinnostanut. Mä kiinnostun aina niin helposti ja yleensä saa pettyä, mutta myöhemmin kun on ajatellut niin se on hyvä. :D
Ruonalan hallilla / linja-autossa tuli tutustua ensimmäiseen poikaystävääni, mutta suhde loppui noin puolentoista vuoden jälkeen (2011). Mikä oli hyvä juttu, kun nyt ajattelee. On kyllä vaikea irrottautua ihmisestä jotenkin. En tajuu. Typerää. Ainakin hänen kautta innostuin tuohon punttisaleiluun enempi ja siitä tuli sitten minun juttuni. ♥ Eli minun punttisaleilu alkoi varmaan siinä 2010 vuonna. Mutta kaikillahan on hyvät hetkensä, mut joskus nekin loppuu ja niiden aika oli jo. Nykyään minulla on ihana poikaystävä johon tutustuin marraskuun lopulla 2011 eli kohta vuosi täynnä. :) Amiksesta vielä sen verran, että onneksi mun tyyli vaihtuin sentääs naisellisempaan. :D Ja nykyään se siinä pysyykin. Amiksen suoritin 2,57 keskiarvolla. Parashan on siis 3.
Minä siinä kuvassa lokakuussa 2010. Minusta mä olin sillon nätti sentääs, kun vertaa tähän päivään. :D Kuvia oisi ollut tosi paljo enemmän vuodelta 2010, mutta ei viitsi laittaa enempään.
Minusta aika on mennyt niin nopeasti kun täytti 18 vuotta. Niihän ne jotkut sanovat kun 18 täyttää niin aika menee! :D On tullut vuosien varrella muututtua paljon. Luonteeltani ainakin. Sitä en tiedä, että huonompaa vai ei. ;D Sitä voi kysyy joltakin. Heh. :D
Kesäkuussa 2011 (Juhannus).

Lokakuussa 2012. :)

Eihän tässä mitään vissiii enään. :O Tuli ihan kiitettävästi kirjoteltua. Varmasti jäi puuttumaan paljonkin, mutta tänne ei viiti ihan henk.koht juttuja kirjotella. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi. ♥